Assessing and Anaylzing Markets
페이지 정보
작성일 22-12-13 22:49
본문
Download : Assessing and Anaylzing Markets.ppt
Download : Assessing and Anaylzing Markets.ppt( 13 )
Assessing and Anaylzing Markets
Assessing and Anaylzing Markets
Assessing and Anaylzing Markets시장접근및분석 , Assessing and Anaylzing Markets경영경제레포트 ,






설명
시장접근및analysis
Market Screening
2. Environmental Scanning
1)Initail Screening
2)Economic and Financial forces
3)Political and legal forces
4)Sociocultual forces
5)Competitive forces
3. Final selection of New markets
4. Segment Screening
Financial and Economic Forces
두 가지 측정(測定) 요인
Market indicators : 국가나 지역간의 차이를
측정(測定) 하는 경제적 지표
Market factors : 제품에 대한 시장 수요와
관련된 경제적 지표
두 가지 평가 방법
Trand analysis : 정해진 시간에 행위의 다양성을
analysis(분석) 하여 미래 행동을 예측하는
…(생략(省略))
,경영경제,레포트
순서
레포트/경영경제
다.